Onsdag

1kommentarer


Typ såhär såg ja ut idag


Efter att ha haft en föreläsning om doping med en föreläsare som älskade badminton så begav jag mig ut i kylan för att åka till Droskan och äta. Med trevligt sällskap och god mat (wokad fläsk med ris) så vart jag mätt i magen och på bra humör. Åkte tillbaka till Iksu för att plugga innnan fotograferingen.

Om man aldrig gjort en riktig fotograferinge förut kan det verkligen vara svårt, nog för jag gjort min student fotografering men inget sånt här. Vi samlades vid 14.30 och var klar vid 17.00, under den tiden hann vi knäppa ute, i iksu-student rum och i gymet. Roligt men lite segt att behöva vänta bara!
Sen var fotografen väldigt söt också ;)

Kom nyss hem från träningen och som vanligt var Rasmus träning rolig, kul att ha en tränare som engagerar sig så  i alla vi gör, verkligen positivt. Skönt att vinna den betydelsefulla klunsen mot Puppan om att plocka bollar också! :P
Suget börjar sakta men säkert komma tillbaka, kommer ta det som de kommer. Lasse kollade även på min fot idag, var nån muskel som var liet spänd. skulle massera så skulle det bli bättre, hoppas på de!

Och när ändå skador tas upp kan jag meddela att jag inom en kort framtid kommer skjuta mina fötter pga skavsår! Hur fan kan man få skavsår av ingenting, kan någon vara snäll och förklara det för mig? Jag har inte bytt skor eller gjort något annat, jävla fötter!

Nyponsoppa + anatomi/traumalogi = Mysans kväll!

btw, kan det vara så svårt att använda msn?! Killen med de breda dialekten?!

Mysan♥

1 kommentarer

Linus!

15 Feb 2009 05:08

Hejsan! Låter som att du har allt under kontroll.

Härlig bild iaf;P



Hörs någon dag... det var allt för länge sedan jag prtade med dig nu :( Ha de bra, Kramar

Kommentera

Publiceras ej