Nu

0kommentarer

Efter en lång dag med mycket tenta snack och försök till pluggning är det skönt att varva ner vid datorn (där jag alltid hamnar). Tillbringade iallafall eftermiddagen hos Pinglan Emlan där vi pluggade och sedan åt lite middag, trevligt fast det var plugg som stod på schemat.

Emlan har en iller, illern Inger, väldigt söt krabat. Tänk om jag skulle ha ett litet djur här i mitt rum, undra vad de skulle bli för något. Såg att det var en student i Sundsvall som hade en tjock svart tusenfoting som såg ut som en bajskorv, skulle inte det vara något? Den skulle isåfall heta Halvar (finns det ens ett sånt namn?!). "Nu ska jag gå ut och rasta min bajskorv Halvar".  
En kanin skulle annars vara något, men hur kul är en kanin egentligen, det ville jag ha när jag var tio men fick ingen! Något annat som jag ville ha när jag var liten var en häst men inte fick jag någon heller, vi skaffade höns istället, kul! Vågen mellan höns och en häst var inte jämn!

Nu ikväll har jag och Yo vart på punch out, roligt och lite ansträngande. Sedan att jag nästan vart ihjäl slagen/sparkad är sådan saker som följer med. Ska iallafall få special coaching på hur jag ska hålla mitsarna av Petter, så nästa gång kommer jag vara bättre Yo! ;)

Har nu fyllt i min matdagbok och skickat iväg till Emma på iksu som ska kika igenom den tills vårt möte på fredag, ska bli intressant! Mat är ju en ganska stor del i prestationer, vet att många fler än jag blir på annat humör när vi inte äter bra!


Snart ett år sedan, sjukt! Tänk var snabbt ett år kan gå när man har roligt!

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej