my fot and my as is killing me

0kommentarer

Min fot är inte bra än, det går bra så länge jag spelar men vid vila gör den lite ont och det "pirrar" i den. Skjut den och fixa mig en ny bra istället. Tänk om man kunde beställa nya kroppsdelar bara sådär, då skulle jag vilja ha en ny fot, ett öra som matcher mitt andra, byta ut mitt hår (fast de kanske inte räknas som en kroppsdel?) Detta är ungefär vad jag kan fundera på här i mitt lilla sketna rum när jag tycker synd om mig själv!


På fredag blir det som sagt partyyyy och jag är taggad till tusen. Hela fredagen är planerad in i minsta detalj:

•Ev. träna
•skola 9-11.30
•Lunch
•Stan
•Iksu kl 15.30 (hemlis)
•Droskan kl 17
•Hem till Sandra för drinkar och förkrök
•Corona

Jag är taggad jag är laddad! ;) Vad kan egentligen gå snett?! Bra människor att umgås med och goda drinkar! MUMS

Kommentera

Publiceras ej