Korvstoppad

0kommentarer

Fysologi, jag hade hört att den nya kursen skulle vara svår, men inte så här svår. Mellan 13-16 satt jag och fick bara mer och mer ont i huvudet pga att jag inte riktigt hängde med. Det värsta var att jag kände igen de men det var som en dimma i mina minnen. När jag läste det för ca ett år sedan trodde jag att jag inte skulle läsa det igen, Naturkunskap B var inte min favvo kurs. Matte, fysik, kemi och biologi är INTE mina ämnen, punkt slut.

Sedan att vi ska ha en lärare som bryter på svenka-engelska-kinesiska kommer inte göra saken lättare heller. Men det är bara att biti ihop och göra det bästa av saken, som alltid.

Från det till något helt annat. En sak jag verkligen saknar i mitt lilla fjuttrum är en soffa, jag somnar alltid i dem, hur skönt som helst. Hemma har jag mitt hörn som jag alltid ligger i och i Yo´s soffa har jag också en specel plats. Det farliga med det hela är att jag somnar när jag inte ska, så egentligen kanske det är bra att inte ha en soffa, men det är ju så skönt! Igår somnade jag som så många gånger förr hemma hos Yo i deras underbara soffa. Inte bra! Det var kallt att gå hem nyvaken och trött som en åsna. Men i min nya lägenhet ska jag ha en stor skön soffa, varför ha en skön säng när man kan ha en skön soffa liksom?
-Onödigt vetande om min soffa!

Mysan♥


Kommentera

Publiceras ej