Ett evigt resande

0kommentarer

Idag har hela dagen gått åt till att resa, först till bussen, buss i 5 timmar, lite bilåkning hemma på byn, bilfärd i 3 timmar till Falun. Nu sitter vi här som två töntar med en varsin data i knät, den ena bloggar och den andra pluggar, gissa vem som är vem?!

Vilket väder vi har fått ute och jag har fått lagt mina tygskor på hyllan (i resväskan), sad face! Det måste ha kommit några dm uppe i ume och skit vädret följde med oss hem och sedan vidare hit.
Och mitt i det här snö kaoset skulle det sitta fint med en sol resa, ge mig cypern igen. Vi hade verkligen sjukt roligt på den resan, jag och mina flickor. Den som saknades var min lilla tös, titti! Annars var den resan klockren.

Otroligt "vackra" tjejer innan det var dags för att släcka törsten ;)


Imorn gäller det att tagga, andra tävlingen för säsongen, sjukt!


Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej