En lång seg dag

1kommentarer

Skolan från 9-16 tar verkligen allt kraft ur mig, inte hjälper de att vi har en föreläsare som snackar svensk/engelska med kinesiskt brytning. Vi har idag gått igenom nervsystemet, blodet, hjärtat, cirkulationssystemet med mera, det är lika lång tråkigt som de låter. Det värsta idag var att behöva sitta inne när solen sken och man ville inge helldre än att sitta vid Nydala sjön och fika.


Sne bild, men datan vägrade rotera den.

Bilden togs helt ovetande när jag höll på att fippla med något annat när jag var ute och gick igår. Skönt att bara få vara ute och gå i sin egna lilla värld. Men här hemma lever jag i min egna lilla bubbla, som jag brukar säga: Pratar man med sig sjölv får man oftast bäst svar.

Btw klarade jag tentan jag gjorde förra veckan, grym jag är!

Mysan♥

1 kommentarer

Nadia

25 Feb 2009 19:48

haha ja det är sant, jag brukar då oxå fantisera ihop ett intressantare liv i mitt huvud, speciellt på långtråkiga föreläsningar.

Kommentera

Publiceras ej