En kväll i dimmans tecken

0kommentarer

Hur gick det till? Hur kunde 1800 kr bara försvinna från mitt konto, jo tack jag vet exagt hur det gick till.

Spinning och föreläsning på förmiddagen, det är skönt att börja morgonen med att svettas lite för att sedan tillkalla alla hjärnceller för en föreläsning. God lunch och "lite" shopping vid 13 snåret. Shoppade fast jag egentligen inte borde, usch jag måste verkligen sluta.
Efter att gått på stan med uppknäppt jacka, vår känslan var stor då solen sken och det var bara nån minus grad. Tog jag bussen hem för att sedan gå mot iksu och skämma bort mig själv.

Jag och Sandra hade bokat in oss på makeup och hårstayling, så vid 4 satt jag där i stolen och vart ompysslad. Det är något som verkligen inte är vanligt, vardags lyx. Det var med 1200:- mindre (en sminkbox med id smink fick också följa med hem). Det var staylade  som vi fortsatte mot Droskan för att äta tacos, mums.

Kvällen var rolig men det var inte den bästa utgången.


Jag orkar verkligen inte skriva mer, de har tagit  mig år att skriva detta. Återkommer vid bättre humör.

Kommentera

Publiceras ej