Dagarna som varit

0kommentarer

Efter att ha varit borta i några dagar och gjort annat än att vara hälsosam blir man lätt trött, så trött att man efter 20 minuter på en föreläsning (som är 3 timmar) somnar. Nog för att jag INTE brukar vara den mest effektiva människan på föreläsningar så var jag ännu värre.
Dagarna har kännts långa och sega och jag har mest bara längtat efter helg, som vanligt alltså.

Igår passade jag på att fynda lite på stan, ett par skor 200 kr, en mössa 20 kr, en tröja 29 kr, ett linne 100 kr, roliga märken och magneter 25kr och lite pyssel till smycken som inom en framtid ska hinnas att göras. En billig shopping och idag passade jag på att fynda produkter till ansiktet också, även de billigt! Fyndare som jag är ;)

Imorse fick jag ett ryck att jag skulle springa till Iksu, gymma och sedan springa hem igen. Allt fullbordades förrutom att jag gick hem ist, det var så mycket snö att det var svårt att springa. Efter en välbehövlig dusch sprang jag ner till Sandra för lite plugg, hemtentan gjorde vi klart. Sedan bjöd jag på Droskan, jonatan, johan och sandra. Jange var med på ett hörn han också :)

Efter att ha vart på stan med Sandra hoppade jag av bussen vid Iksu för att gå på gymmet. Jag hade betsällt tid med en gym instruktör som skulle visa mig olika övningar. En jätte trevlig tjej fick jag som visade mig nya och roliga övningar. Jag tycker det är roligt att få tips på nya övningar så man inte fastnar i det gamla tråkiga spåret, då blir man som de gammla gubbarna som gått på gymmet i 20 år och gör samma övningar än!
Emma, som intrsuktören hette berättade att hon var dietist och hur viktigt det är att äta rätt och mycket mat. Nu har jag inte den fördelen att jag har mamma som lagar mat och ser till att jag äter ordentligt utan nu får jag sköta allt sånt själv. Och eftersom jag tränar ganska mycket är mat viktigt, fast det är så sjukt tråkigt att tillaga!

Måndag: Badminton 18-19.30
Tisdag: Badminton 19-21
Onsdag: Badminton 19-21
Torsdag; Badminton 19.30-21
+ gym och konditions pass (nästan ett varje dag)

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej