Ännu en helg

0kommentarer

Ja nu har ännu en helg gått, denna helg var en mycket bra helg. Positivt att jag haft två bra helger i rad, fortsätt så här så kanske annat löser sig också förhoppningsvis.

Som sagt gick spelet helt åt helvete i singel men mi mixen spelade vi bra iallafall i ett set, men nu får jag tagga till att toppa formen i sundsvall och på sm istället. Ska nöta på träning och även fixa tid med dietisten som ska kolla att jag får i mig rätt mat. Jag ska verkligen satsa allt mot SM, jag är sjukt taggad i allafall för dubbel, singel kan ju hänga sig.

Väl hemma i Enånger hade de snöat och snöskyflarna åkte fram, sjukt jobbigt (trodde jag skulle få träningsvärk). Vi måsta skotta in oss på gården för att kunna ställa bilen där. Samtidigt kom mina flickor för att fika, härligt att vara alla samlad. Över fikat fick Yo stå ut med fyra stycken fnittrande/snuskiga/ohyffsade tjejer, men jag tror han inte hade allt för tråkigt ;) Men jag märkte att spel och lite sömn så småningom visar sig och den kröp sakta men säkert fram när två av tjejerna var var. Vi passade iallafall på att ta en välbehövlig sovmorgon imorse åt sen frukost och sedan gick jag ut och gick med Hanna och David.

En bra helg med massa mysiga människor, Tack alla som gjorde den så bra!

Mysan♥

Kommentera

Publiceras ej