Alla <3-dag

2kommentarer

Då var vi framme vid den dagen också, veckorna bara går och går och snart är jag 20. Eller nu tog jag i så jag nästan sprack, är typ 8 månader kvar, skönt!

Dagen har gått snabbt och jag har hunnit med att vara tränare, städat, vare på middag och sett film, inge plugg här inte! Middagen var trevligt hemma hos Yo och hans mamma, det var jag och min tränares familj plus några andra. Potatisgratäng med kött till varmrätt och typ knäckäpplen till efterrätt = MUMS! Kvällen avslutades med filmen Hit man, bra film faktiskt.

Dagen till ära tänker jag extra mycket på mina alldra bästa vänner, ni vet vilka ni är! Utan er skulle jag inte vara någonting alls! Jag är så lyckligt lottad som har en sån stor vänskapskrets plus en familj som stöttar mig i vått och torrt! ♥


Klädsel: Förmidagen:Träningskläder Eftermiddagen: svart högkjol, linne, plattat hår ;)
Middag: Potatisgratäng med kött
Känsla: Förväntansfull
Plikt: Plugga! Tenta nästa vecka
Humör: Glad vid tanken på mina vänner
Händelse: Hittade en påse naturgodis
Musik: Keane

Mysan♥

2 kommentarer

maja

15 Feb 2009 19:20

svar: han ramlade och bröt armen :/

fia

15 Feb 2009 19:53

haha.. händelse: hittade en påse naturgodis, det verkar inte hända mycket i ditt liv mysan ;) hahaaa

Kommentera

Publiceras ej