Sammanfattning 2009

0kommentarer

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Att jag har.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Naae tyvärr, men blir kanske lika i år
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Hmm, naae jag tror inte de
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och det är jag glad över
5. Vilka länder besökte du? Inegt, eller GotLAND ;)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Det finns de
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många datum som vart bra
8. Vad var din största framgång 2009? Vet inte, inget särskilt tror ja, men lite elitmatcher kanske
9. Största misstaget? Att tro bra om människor som inte förtjänar de
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? "Infektion" i bägge hälsenorna, annars lite förkylningar bara
11. Bästa köpet? Hmm, vet inte, mycke de
12. Vad spenderade du mest pengar på? hah typ bussbiljetter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla mina vänner gör mig glad, alltid!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Måste vara nån sommardänga, typ rap das armas...
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Hmm vet inte, ingen skillnad tror ja
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat lite kanske eller rest
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt dumma tankar
18. Blev du kär i år? Näe, snarare tvärtom
19. Favoritprogram på TV? Ullared
20. Bästa boken du läste i år? Jag är sämst på att läsa
21. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Mina tjejer kom, de var en grym present
22. Något du önskade dig men inte fick? en brödrost kanske..
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Åt mys frukost hos Emlan, skola, stan o träning
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hmm vet inte, de fanns de säkert
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Olika, efter humör
26. Vad fick dig att må bra? Mina vänner
27. Vilken kändis var du mest sugen på? Helt klart Erik, haha
28. Vem saknade du? Mina vänner hemma när jag var i ume och tvärtom när jag var hemma
29. De bästa nya människorna du träffade? Hmm, nya kursare, brännbollsfolk och sen Jocke
30. Planer för 2010? Jag ska ha ett förjävla bra år, vinna brännbollsyran!

Kommentera

Publiceras ej