Long time

0kommentarer

Oj här sitter man och klagar över att andra inte uppdaterar sina bloggar och sen är man sämst själv....Har ingen bra bortförklaring heller.

De senaste dagarna har iallafall vart bra, drog ner till Sthlm i ons och åkte hem med syrran igår. Åh jag vet vart ja kommer flytta när jag är klar med studierna.

Sen var det där med studierna ja, gjorde nyss tenta hemma i Hudik. Efter den tog jag tåget upp till Sundsvall och här sitter jag nu. Köpte en sallad, bröd, juice och ofc naturgodis.....IDOL gör mig sällskap och ingen mer än jag är mer nöjd.

Fick veta att en kompis fått VIP biljetter på Idol finalen nästa vecka, ursäkta jag dör ett tag. Det värsta är att han inte ens är speciellt intresserad. buuhuu jag skulle kunna göra vad som helst för en biljett (läs nästan).

Kommentera

Publiceras ej