i 6 veckor har jag jobbat här

0kommentarer

Nu är det torsdag vilket innebär att imorn är det fredag och min sista dag här på Ht för den här sommaren. Det ska bli otroligt skönt att kunna göra annat på dagarna förutom att jobba men samtidigt har jag kommit in i rutinerna, vet hur allt ska göras. Chefen sa igår att han skulle höra av sig till mig under hösten om någon av mina kollegor ville vara ledig, förhoppningsvis får jag jobba i jul igen.

Det är ett ganska fullt schema jag har framöver mig innan skolan börjar, ser väl ut ungefär såhär:

Fre: Sista dagen på jobbet, åker till Ljusdal för att vara hjälpledare
Lör: Vara med som hjälpledare på ett läger (badminton), kvällen blir nog lugn, alla ska ju bort....
Sön: Rensa uthuset med mamma (leta gamla saker som jag kan ta vara på), sen träna fotboll lr badminton
Mån: Äntligen träffa min Sandy!! :) i Sundvsall, ev. kika på HHC på kvällen
Tis: Fotbollsmatch mot TeamHudik
Ons: Pubmacka med Titti
Tors: Alindas operation
Fre: Stockholm
Lör: Sthlm och tävling
Sön-Tis: Uppsala för att hälsa på Hanna
Tis: Åker antagligen hem till Enånger
Tors: Åker till Umeå för höstterminen
+ att jag hörde rykten om inflyttningsfest helgen innan vi börjar :)

Kommentera

Publiceras ej