Usch

0kommentarer

Ska man bli bakis 2 dagar efter man druckit, då lägger jag ner det hela.
Usch, när jag kom till jobbet imorse mådde jag inge vidare, men efter fikat så mår jag nu lite bättre iallafall.

Det sliter på en att vara ute på, men roligt det hade vi iallafall. Kcällen började hos Alinda i hennes stuga, där jag (?!) stod vi grillen, jag som aldrig grillat. Jag brukar alltid se till att alla andra gör de åt mig, men ingen i mitt sällskap var sugen på att stå ute i regnet o grilla, så jag tog på mig den.
Lite senare kom kussarna + tyskarna och stämningen var på topp. Tanken var att vi skulle ha åkt båt in, men regnet var inte på vår sida så jag betalade 100:- för att ta mig in till bryggan (tar 10 min att köra). Alinda + tyskarna trotsade regnet och åkte båt, stort av dem!

På bryggan var det redan massvis med folk, kul att folk från Hudik kommer för att festa i lilla Enånger. Även här var stämningen på g och jag lika så. Det är alltid med ett leende som man är på bryggan, det dansas och snackas med människor i alla åldrar.

När vi skulle ta oss hem bestämde vi oss att trotsa de lilla bensin som fanns i båten för att göra ett försök att komma tillbaka till stugan. Kolsvart på sjön och dåligt lyse var våra förutsättningar, men fram tog vi oss, var lite orolig ett tag när vi inte visste på vilken sida prickarna vi kört....

Vaknade ett flertal gånger på morgonen av en jävla fluga som fått för sig att jävlas med oss. Vi gick upp vid 11 för att sedan gå o lägga oss 13 igen. Seg dag men den spenderades med Alinda, man får ju passa på när hon inte är med karln sin....

Bilder kommer väl så småningom, förhoppningsvis!

Kommentera

Publiceras ej