Sveriges sämsta

0kommentarer

bloggar är nog jag de, men jag tycker mig inte finna ork att sitta och blogga, tyvärr.

Jag passar på att träffa vänner här hemma innnan vi splittras. Idag har jag vart ute på promenad med Asta i skogen vid henne, vi plockade svamp och jag vart bjuden på mackor, mysigt. Hann hem och sedan gick jag vidare till Hanna, den ungen flyttar på lördag och jag hinner inte hälsa på :(
Alinda opererades idag och operationen verkar ha gått bra, jag pratade med henne för ett tag sedan och stackarn hade ont. Men förhoppningsvis är det ett steg i rätt riktning nu, mot ett friskare liv!

Igår var vi ut och käkade en pubmacka/pubrulle a la 25:-/st grymt bra pris måste jag säga! Asta och jag kände inte för att åka hem med de andra, så jag ringde kära mamma och beställde skjuts hem vid kl. 02 istället. Och en sak kom vi fram till igår, vi kan faktiskt ha kul utan att vara jätte ful ;) Dricka med måtta är den nya trenden.

Imorn blir det Sundsvall med mamma och pappa, lite staden och sedan Ikea. På kvällen blir det match..kanske återkommer senare :)

Kommentera

Publiceras ej