Sista helgen

2kommentarer

hemma och då var jag inte ens hemma....

Klockan 07.10 plockade Erik och Mats upp mig för vår resa till Täby, grejen var bara den att jag skulle ha matche kl. 10. Jag tror att Mats körde ca 140 km/h hela vägen ner, ska då lägga till att vi var in i Uppsala och hämtade Jonas också. Men klockan 09.50 var vi på hallen och jag hann byta/värma upp. Matchen gick väl sådär, inte helt åt skogen ändå med tanke på att jag tränat badminton 1 gång på 2 månader. Dubbel gick också ganska bra, hoppas på att jag ka få en bra höst nu efter den här hösten, det är nyckeln till allt.

Det var roligt att vara tillbaka i badmintonhallen med allt folk, hade saknat umefolket. Sköna prickar det där! Vi var en grym trio jag, Mats och Erik såg till att vara klar snabbt efter vi åkt ut. Stannde på Max på vägen hem, sen låg inte Erik under 110 Km/h vilket gjorde att vi kom hem ganska snabbt.
Förfest hos kompisar till Mats och sedan vidare mot Stadt, inte så värst mkt folk men de var trevligt. Kvällen avslutades på bästa sätt....

Kom hem sent idag och sedan vidare på min sista fotbollsträning för den här säsongen, lite sorgligt faktiskt! Men snart är de sommar igen (önske tänkande).....


Hanna saknades på tävlingen pga sin flytt...
Bild från SM i Umeå i mars

2 kommentarer

Anonym

25 Aug 2009 19:35

du är så kinky i dina små shorts ;D

hanna

01 Sep 2009 19:58

snygga vi är ;P



saknar dej redan!

Kommentera

Publiceras ej