Om sanningen ska fram

0kommentarer

Trots att jag spelar i ett underbart lag så vill jag inte spela match. Nervositeten kan komma i flera dagar innan matchen ska vara, jag känner att jag helst inte vill spela. En känsla som jag inte vill ha, därför vore det lättast om jag inte skulle spela. Jag är sådan att jag helldre bara tränar, för kul skull. Det var längesen jag spelade en match från start, jag är osäker på mitt spel, vet inte vart jag har mig själv.
Allt var mycket enklare förr när laget inte hade lika stora krav och jag inte hade det på mig själv.

Jag är alltid nervös, spelar ingen roll nästan vad jag ska göra så är jag nervös. Inför matcher, tävlingar, lekar, skola mm. ni fattar. Ändå går badminton mycket bättre än fotboll...

Match om någon timme...folk borta, folk sjuk, risken att jag ska spela är stor...! NEJ!


Typ 2-3 år gammal bild

Kommentera

Publiceras ej