Nu är det nära..

0kommentarer

riktigt nära innan det här "hemfärd" till den plats där jag har trivts så himla bra under ett år och hoppas på att det ska fortsätta så. Planerna och vetskapen om hur bra jag kommer få det när jag kommer upp till helgen får mig att längta väldigt mycket. Men samtidigt lämnar jag en trygg bas här hemma...

Dagarna flyger förbi och jag har hunnit med att vara barnvakt åt Alinda som opererat sig, hängt med Asta och kikat en del på fotboll. Sen att jag blivit en soffpotatis får jag bättra på sen, egentligen redan imorn när jag och astrid ska på gymmet, men den riktiga träningen tar jag när jag kommer till umeå :)

Min packning är för övrigt en katastrof, hur mycket kläder har jag inte då?! Och ändå är jag aldrig nöjd, vill alltid ha mer..men det är sån jag är, vill alltid ha mer än vad jag kan få...deal with it..


En riktigt sommarbild på väg hem från stugan, Ove, Mamma, Emma, Syrran och Rasse :)

Stugan och sommaren får mig att tänka på Farmor, hon är världens goaste, som en riktig NalleBjörn. Vi var där och åt idag, stuvade makaroner med köttfärssås, mumsigt. Det är en av nackdelarna med att inte bo hemma i Enånger är att jag mister tid med Farmor och Farfar, dom är gamla och tiden går....

- Tiden går och vi med den.....

(Margit Westberg) 

Kommentera

Publiceras ej