Helgen

0kommentarer

Lördagen började med att EIK hade klubbdag, en massa matcher spelades uppe på Brovallen. Var upp och kikade på när lillebror fick stryk, den lillen stod i mål i 11-manna mål. han är typ 145 cm lång. Vidare spelades en veteran match, EIK hade vunnit över ABK för 20 års sen, nu ville dom ha revanch, de fick dom.

Sedan var det vår tur att spela, solen sken och vi svettades som aldrig förr. Efter 10 min spel trodde jag verkligen att detta skulel gå vägen, men ack så fel jag hade. Vi kan ju för fan inte göra mål....nästa gång tror jag att jag ska flytta upp mig själv, kanske Mysan kan skrälla och göra mål?! Ingen vet ju eftersom jag inte fått testat.

Jag var sjukt arg efter matchen, man blir lätt de när inget gick vår väg.
Laddade om för fest istället det ända rätta.

Asta och jag tog min bil in till stan och förfest hos Hanna. Martin bara suckade när vi var 5 tjejer som sminkade och plattade håret i lägenheten. Jag drog för att möta upp Tiiti och lovade henne att hon var snabbast i världen på att fixa sig, efter mycket suckande från min del var vi äntligen på g.
Vi hoppade studsmatta och jag drog iväg precis innan de andra fick tillsägelse om att grannarna skulel ringa hyresvärden, tråkigt för dom att det är Hanna o dom som äger huset :P haha

Pratade även med min Sandy, guud vad roligt det var att höra hennes röst. Miss u darling! Men snart så! :)
Var nog tröttare än vad jag trodde, sov till halv 4. Så länge brukar jag aldrig sova. Kan bero på att ingen visste att jag var hemma, hade inte hört av mig att jag var hemma, så jag fick sova ifred. Tur det!

Jag måste säga att alla fester denna sommar har verkligen vart jätte bra, härligt folk och roliga tillställningar. Men denna var nog den sista innnan Umeå, och där hoppas vi på lika roligare om inte roligare.

Tack alla!

Kommentera

Publiceras ej