Tisdag

0kommentarer

Ett sent inlägg pga alla aktiviteter som vart under de här två första skol dagarna. Klassen verkar helt ok, kollar runt lite vilka man kan tänkas umgås med och vilka som verkar lite lost. Men det är ju så man gör när man kommer till en ny folkgrupp, klass, förening m.m.

Kvällens aktivitet var "fadderfest", vi vart tilldelade en fadder och ett lag/land. Så nu är jag här och med inbiten Fransyska. Laget ser starkt och trevligt ut, plus att vi nog vinner priset för fullaste person också, toppen! NOT!

Jag känner sådan ångest över att jag missat två träningar den här veckan. Jag älskar att träna och jag gillade flytet förra veckan, men badminton 5 dagar och lite "flum" styrka en dag. Det var jobbigt att komma ur den takten med träning. Men det kommer att tas upp detso mindre tid det blir med nollningen.

Näe, jag borde sova nu. Så tack och gnatt från mig!
 Pusss Mysan

Kommentera

Publiceras ej