Tisdag

0kommentarer

Morgonen började i lite av panik över att jag trodde att jag började senare än vad jag gjorde. Komer nog aldrig cykla så snabbt till IKSU nå mer. Men man lär sig av sina misstag och i mitt fall är det att kika en extra gång på schemat.

Lacross (stavning) var det som första lektionen handlade om, vi utövade och disskuterar vad som händer om man ändrar förutsättningarna för spelet. Jag insåg redan efter första kastet att denna sport var inget för mig, men sen efter lite träning vart det iallafall lite bättre (som tur var).
Lunch på Droskan, Kött med potatisgratäng och rödvinsås, MUMS!
Föreläsning av vår coola lärare Kent om vetenskap och sånt.

En mycket skaplig dag än så länge.

Nu till det stora, jag håller just nu på att tvätta för första gången i mitt nya "extra" hem. Jag kan ju tillägga att jag inte är en van tvättare, utan "råkar" alltid glömma det hemma så pappa får göra det istället! :)
Så om min tvätt blir ren elle rinte det återstår att se, jag återkommer med denna extremt intressanta informationen senare....fortsättning följer......


Pösss

Kommentera

Publiceras ej