Fredag

0kommentarer

Dåligt uppdaterat här tycker ja, Fy My!

Igår var vi iallfall och hämtade Helena på kvällen, hon hade kört upp hit och skulle sova hos mig. Tyvärr var jag nog inte så värst mycke till sällskap då jag somnade som en stock på sängen med kläder och allt på. Men jag bjöd på lunch idag istället plus att vi ska festa tillsammans imorn istället, snällt va?

Jag måste snart springa in i duschen och göra mig klar inför kvällens sittning med OS tema. Till sist har jag och Elin kommit på vad vi ska klä ut oss till, Grekiska gundinnor. Vad Frankrike ska uppträda med ikväll är en annna sak som återstår, hur svårt som helst att få ihop en dans eller dyligt på 45 min som vi ska träffas innan......

Imorn blir det småtjejs träning och party med min favorit Helena :)

Pusshej Mysan

Kommentera

Publiceras ej