FIDO

0kommentarer

Med en trötthet, dåsighet och röklukt har jag anlänt hemma i mitt rum igen.
Vi har vart ute sen igår morse då vi tog våra cyklar plus packning och cyklade ca 3 mil till FIDO dalen. Grejen med hela resan var att vi skulle dels lära känna varandra men även redovisa våra olika stationer och träna på ledarskap, plus sova i tält.
Och som många vet är jag inte riktigt någon frilufts människa men jag måste säga att jag klarade mig bättre än väntat. Cykel turen var lång men utan "min" (johannes) super cykel hade jag nog dött på  vägen. Den var verkligen mitt allt!

Det var mycket mysigt att sitta vid elden och grilla korv och prata med nya människor.
Jag hade gruvat mig för natten och dens kyla, men inte frös jag inte! Snarare tvärtom isåfall, vart så grymt varmt att sitta eld vakt också.

Natten bestod av att jag vart less på Erik som snarkade men tydligen snarkade jag själv också, opps! ;) hehhe Men annars var det en mycket bra natt.

Dagen idag har bestått av att Ida, jag och Olov redovisade vår eld station innnan vi packade ihop för att cykla hem, denna gång fick vi cykla en kortare väg som bara var 2 mil istället! Sen måste jag säga att B1 är den bästa gruppen, vi har det så kul och jag tror verkligen att alla trivs!

Lite mat kanske? Träna? Plugga?

Pusshej

Kommentera

Publiceras ej