En ledig dag?

0kommentarer

Helt sjukt att jag har börjat med att stänga av min mobil när jag vaknar, det är inte bra. Som tur är har jag aldrig missat något viktigt men jag hoppas verkligen inte att det är en ihållande trend. Så klart stänge jag av klockan imorse också men vi var lediga och den ända tiden jag hade egentligen var att vi skulle vara på IKSU kl 13. De andra skulle samlas tidigare för att äta tillsammans medan jag skulle komma senare.

Det vart iallafall ett pass på gymmet innan lunch, shit vad stort det var! En massa maskiner man inte förstår vad man använder dem till plus en massa dubletter. Träningen idag vart ben, armar, rygg och mage. Jag kom på mig själv sen att det kanske var dumt att köra ben efter vår hårda cykling i början på veckan men men är "huvudet dumt får kroppen lida"....

Och vad ska lilla mysan hitta på ikväll då?
Laga mat och städa är iallafall givet sen får vi se vad som händer! Eventuellt skulle jag kika på film med Johannes klass, men det känns lite som att tränga sig på, och jag är ju inte en sådan person som gillar att tränga mig på.

En hyllning till min otroligt bästa grupp också, B1! Ojoj många sköna människor samlade i en och samma grupp, kan det bli bättre?

Dock är jag lite ledsen över att jag inte kunde fara hem denna helg och spela den sista seriematchen med laget :( Det hade verkligen vart toppen kul, men men bor man 40 mil bort så går de inte alltid att bara fara och fara.

Pösshej

Kommentera

Publiceras ej