Dagen efter

1kommentarer

Varför ska man vakna så jäkla tidigt när det är den dagen man ska få sova?
Söndag, hur tråkigt låter inte bara ordet. Vad gör man på en söndag?
Jag vet iallfall att jag måste tvätt och plugga, sen skulle jag behöva gå ut och få frisk luft, rensa tankarna lite.

Igår var det iallfall Nollningsuppdrag, Skattjakt var det som stod på schemat. Vi satt ihop med band vid handlederna, vi fick en lista med sjukt många saker att göra. Man fick olika poäng på de olika sakerna, poäng efter svårighet. Det var helt sjuka saker vi fick också men det var helt klart roligast hittills.Men att gå runt på stan i svettband och en ful t-tröja är ju inte riktigt min stil, men vad gör man inte som 0 ?
Sen vart det helt plötsligt jätte stressigt efter att jag och Elin ätit, shoppat och käkat Mc Flurry Daim med chokladsås, rekomenderar jag!
Kl 7 skulle vi på förfest till en av faddrarna, det var mycket trevligt!

Kvällens uteställe var Corona, sjukt mycket folk och strömavbrott kan man förklara kvällen med.



"Kärnan i äkta vänskap är att tillåta varandra små felsteg."

Jag har världens bästa familj och världens bästa vänner, räcker inte de?

Frukost kanske?

Puss Mysan

1 kommentarer

Fia

07 Sep 2008 14:13

jag tycker det är din stil med svettband ;) haha

Hoppas du har det bra där uppe! Skämm inte ut dig för mycket bara. ;) Pusspuss

Kommentera

Publiceras ej