Tisdag

0kommentarer

Denna dag har verkligen varit hur lång som helst. Kan bero på att jag tillbringat hela dagen på Iksu, började klockan 8 och slutade klockan 4. Under de timmarna hann jag med att spela fotboll, innebandy plus att ha rollspel.

Träningen resulterade i att jag fick skavsår av mina nya skor, skit tråkigt! Men jag känner annars att det börjar gå lite bättre, (peppar peppar ta i trä), tog i skrivbordet så nu är de lungt.

Var nyss på födelsedags fika hos Henny som fyllde 18, gott med fika. Soorai är så söt, hon är nästan mer nostalgisk än de som fyller år, kan bara vänta tills jag får se hur hon är när hon själv fyller år, gofisen! :)

Imorn har vi föreläsning klockan 13.15 om jag inte minns helt fel, innnan tänkte jag träna på Ikus och äta på Droskan. Mitt liv är: Iksu, droskan, skolan, träningarna och datan :P Dags att skaffa sig ett vetttigare liv?

Mitt i alltiohop kom jag på vad mysigt det vore att ha nån att mysa med, en kille som kunde ligga och hålla om en and thast it. Så en kramgo kille sökes! :P ´Nu har min bloggförvandlats till en kontaktannons istället, haha ;D


Pösss

Kommentera

Publiceras ej