Tisdag

0kommentarer

Tröttheten har smygit sig in i mitt rum och fångat mig och vägrar nu att släppa taget. Inte hjälper det att min 90 cm säng står där och väntar med mitt otroligt sköna täcke i, mums! Fokus Mysan, träna snart!

Idag har vart en ganska bra dag, träna en timme på gymmet imorse och sedan lektion i ca 2 timmar, Fotboll och Handboll :) Roligt att få röra vid en boll och skjuta lite, jag saknar nog fotbollen lite ändå. På Handbollen fick vi testa olika kordinatationer, som " Tjeckrörelsen", "Polackrörelsen" och "Gurkburken". Så nu kan vi lira(iaf förstå vad de komentatorerna på tv menar) :)

Jag orkade(hann) inte på Droskan idag heller, det känns jobbigt att cykla och stressa, så det fick bli mat på Cororna med Johanna och Andreas istället. Kul att se hur Corona ser ut på dagarna också, inte för att man ser så mycket på kvällarna heller pga dimman!
Föreläsningen var lång och det var många begrepp som togs upp, känndes nästan som att ha Psykologi A igen, dock utan "Kristina" och min otroligt knäppa klass, Sp05b. Fast min nya klass är också knäpp fast ruggigt skön. Jag har också hittat mig ett mongo som är exagt lika knäpp som jag, fast vi redde ut det där idag att egentligen borde han vara ett större mongo än vad jag är, pga att han är äldre och lika knäpp som mig.

Idag fyller min Mormor år, Grattis på dig Mormor där uppe i Himmlen!♥

Nee nu ska ja gå och göra mig sällskap med jange, jag har såå tråkigt så då får han stå ut med mig innan träningen! :) Stackars kille!

Kommentera

Publiceras ej