Söndag

0kommentarer

Shit vad skönt med min första sovmorgon på flera veckor, så skönt att bara kunna ligga i sängen och mysa under täcket. Men nu kom jag på att ja ska jobba på Stadion om en timme cirka, tråkigt!

Igår kväll var det iallfall en mycket mysig kväll, det börjad med att jag mötte upp Malin och Elin hos dom. Vi tog sen bussen ner mot stan och O´learys där det var fotboll och en del av klassen hängde. Vi hade tyvärr inte bokat bord så vi fick stå hela matchen, men vad gör de med fyra stycken pratglada tjejer egentlgen, vi fick iallafall en bra plats att spana på alla snygga killar ;)
Jag fick även en otrolig överraskning jag helst hade kunnat vart utan, varför jag? De andra då? Uscha!!!

Efter fotbollen var ingen av oss speciellt taggade på utgång så det var först Donken, för Emelie skulle äta. Vi passade även på att kika så vi skulle kunna ta en buss hem, väl på den bussen så körde den åt helt fel håll, vi hamnade utanför stan och till sist tänkte inte busschaffören köra oss mer, även fast Marcus som också var på bussen hade frågat om den skulle åt vårt håll.
Efter att ha stått ute ett tag i centrum där bussen till sist släppte av oss fixad vi en taxi och for hem till Malin där det var paj.
Som sagt en mycket trevlig kväll, med oväntade situationer!

Kommentera

Publiceras ej