Söndag

0kommentarer

Jag funderar starkt på att bara ligga kvar i min varma säng idag, varför ska ja gå upp liksom? Fast det finns ju ett ordspråk eller vad man säger: "Äta bör man annars dör man". Kanske därför jag har drömt om mat hela morgonen.

Veckorna bara far iväg, snart har det gått två veckor sedan Familjen var här, jag tyckte det kändes som förra helgen men det var det tydligen inte. Snart ett år äldre med, skrämmande!

Just nu slog tanken mig, varför har jag rosa nagellack? Måste vara sviter sen igår, jag borde ha mer ont i huvudet efter att Johan daska på en tåpaj i mitt ansikte igår innan vi skulle cykla. Shit det var inte en liten smäll heller. Men bollen fick följa med mig hem, fråga mej inte varför, nu är det väl någon stackare som blivit av med sin kära boll = dåligt samvete!

Nee nu måste jag äta nått!

Kommentera

Publiceras ej