Onsdag

0kommentarer

Onsdag och det betyder två dagar till tenta, det betyder att det är min älskade stora systers födelsedag, det betyder att det är två veckor kvar tills jag blir ett år äldre och det betyder att snart har ännu en vecka bara flygit iväg, IGEN.

För tiden verkligen bara flyger iväg, jag tänker att jag ska hinna med så mycket men det gör jag verkligen inte. Sen är det nog så att det känns som tiden förvinner bara för att jag har tenta på fredag och jag är stressad över att jag kanske inte hunnit plugga så mycket som jag skulle behöva. Jag vill inte misslyckas med första stora på universitetet, det skulle inte stärka mig personligen.
Men jag satt iallafall på bibblan både innan och efter redovisningen idag, tydligen behöver jag ta powernap efter att jag suttit en timmme, både igår och idag har jag somnat och sedan vaknat och kunnat fortsätta att läsa. Det blir ungefär 10 min sömn varje gång, men det behövs för att ladda om batterierna.

Ikväll är det träning med tränare Rasmus, jag brukar gilla hans träningar, det ligger alltid en tanke bakom allt vi gör och sedan är upplägget organiserat med ett speciellt schema vi alltid får ut två dagar innan. Inför dagens träning har vi fått tll uppgift att dricka ovanligt mycket vatten och vi ska sedan diskutera på träningen vad som var tanken bakom det, roligt och intresse väckande.

Imorn är det torsdag och det betyder Pannkaka på Droskan och att det är endast en dag kvar till tenta :S USCHA!

Kommentera

Publiceras ej