Onsdag

0kommentarer

Burrrr, det börjar bli riktigt kallt här uppe nu. När man måste skrapa sadeln från frost, då börjar det bli kallt. Att köpa en varm jacka skulle inte sitta fel just nu. Jag har kikat runt men inte hittat den där perfekta, som man kan dras med en hel vinter plus att man kan använda den även nästa vinter.
Men jag är ju så snål när det kommer till att köpa sådana där tråkiga saker som jackor, vinterskor, mat med mera. Ingen som vill göra mig till ekonomisk oberoende? Det vore toppen. Kanske jag ska följa gårdagens kontaktannons, att min kille ska vara gosig med pengar....haha Ta det lugnt jag skojar!

Nee just nu skulle jag vilja umgås med mina vänner där hemma, dricka te och äta mackor som vi alltid brukar göra. Plus att jag skulle vilja trösta min lilla vän som har det tufft just nu. Saknar er! Men samtidigt har jag det så otroligt bra här uppe!

Puss o gnatt!
Imorn blire iksu med Sara och sen Droskan :)

Kommentera

Publiceras ej