Onsdag

0kommentarer

Vart en sovmorgon imorse innan det bar av till skolan och en två timmars föreläsning. Jag fick veta två stycken otroligt glada nyheter idag:

1. Min chef ringde och undrade om jag ville jobba i jul, klart jag vill!
2. Jag klarade TENTAN, min första tenta.

Plus att min syster fyller 15 och hon nog fått en moppe som hon kan skjutsa runt mig på, skönt! En sak som jag upptäckt här är att det är många tjejer i klassen som inte har körkort, det är inte bara jag! Wihhhooo.

Jag har kommit igång med träningen på gymmet också nu, ska väl ta kontakt med nån instruktör som kan hjälp mig, gymmet på IKSU är som en djungel i en massa olika träningsmaskiner. Det som är kul är att det verkligen är en blandning av människor som går där, allt från unga, gammla, feta, smala, ja men alla! :)

Nee imorn ska ja klippa mej, får se om jag går ut resten av veckan sen då :P

Hejsvejs

Kommentera

Publiceras ej