Måndag

0kommentarer

Vaknade i panik idag halv 8 och skulle börja en ny kurs klockan 8. Men duktig som jag var befann jag mig på skolan tio i 8, dock utan att ha käkat frukost. Hur sämst kan ´man vara om man stänger av två stycken väckaklockor? Fy My!

Dagen bestod av lektion mellan 8-11, sen passade jag på att beställa tid hos frisören på IkSU medans jag väntade på jange och sedan ner på Droskan för att käka :)
Eftersom någon (MYSAN) har lekt orkan i mitt rum så var det på tiden att det städades, passade även på att städa lite i korridoren och köket. Hur smutsigt får det vara egentligen? Sjukt äckligt!

Träningen gick iallfall ganska bra, tog ett sett av Sara idag igen men förlorade med 21-19 i tredje, surt!
Det känns som jag är så ojämn på träningarna, ibland går det skit bra och ibland går verkligen allt emot mig. Jag vill finna en jämnhet!

Imorn har jag skola mellan 10-15 så jag tänkte att jag ska träna mellan 8-9 på gymmet, kondis och lite armar.

Dusch och fika sen säng!

Puss

Kommentera

Publiceras ej