Lördag

1kommentarer



Dagen efter tentadagen, känslorna är blandade. Orkar inte gå in på de

Men efter varje tenta följer en tentafest och vi på ivp ska ju inte vara sämre och det var vi verkligen inte heller! Efter att ha sprugit på stan och gjort av med en massa pengar vart det hem och duscha innan det bar av till Maria. Vi vart en tjejliga som drack och snackade innan tre killar kom, då vart det Elin och jag mot Jonatan i ölspelet ;) mohaha

Borta på tentafesten som Emelie stod för var det mycket och roligt folk, vi är ju roliga vi på ivp! Jag tror nästan alla var där och de började ta sig och dimman la sig i Mysans små ögon. Snackade även med min lilla kära titti som jag inte gjort på länge, jag saknar er där hemma!

Kvällen var otroligt rolig och jag trivs så himla bra!

De var därimot lite jobbigt att gå upp imorse med ett magont som inte grundade sig på gårdagen utan på nå annat skit!

"Dina ögon och läppar gör mig varm"

1 kommentarer

Titti

13 Oct 2008 12:09

Saknar dig med, måste fixa så du kan gå ut i hudik när du är hemma. jobba hinner du också :) lite "klass fika-förfest" innan, så blir de bra ;)

Kommentera

Publiceras ej