Fredag

0kommentarer

Igår orkade jag inte skriva nått, men jag överlevde ändå. Klippte och färgade håret, notan vart liiite fööör dyr, men det får bli en födelsedags present åt mig själv.

Blir snart ett år äldre, kan man ha ålder nojja vid 18 år? Jag är splittrad i två, den ena delen av mig vill växa upp och få göra saker jag inte får nu. Men den andra delen vill vara den där lilla Mysan som kan skylla allt på att hon är yngre. Jag kommer troligtvis att sluta min studier plus att jag kommer ha en fet skuld vid 21 år, vad händer sen? Tankarna får mig bara att kallsvettas. Jag har gått ifrån en trygghet, gymnasiet till en ny trygghet Universitet.
Vad vill jag bli? Ska jag resa? åhhh

Men det är ju i och för sig tre år kvar på min utbildning, lugna ner dig Mysan!

Detta är då alltså några av de funderingarna som hoppar runt i mitt lilla huvud. Jag kanske borde fokusera på vad som händer här och nu istället, men aja.

Idag var jag iallafall på IKSU i ca 6 timmar sammanlagt. Började vid 9 på gymmet med Anna, vi körde ca en timme. När hon drog hem passade jag på att bubbla lite innan jag drog till Droskan men Jange och hans kompis. Där väntade Sara och Soorai, för min del vart det fläskfilé med potatisgratäng. Efter en mycket trevlig lunch, pratigt eftersom en viss liten dam var med, men det är bara mysigt.
Efter lunch vart det IKSU igen och gymmet innan det var dags för dagens lektion, pingis och basket, mina två favoriter NOT!
Passade även på att bubbla lite mer med Jange innan dusch och äntligen hem? Men då kommer man till den frågan, vad gör man en fredag kväll? Jag funderar skarpt på att bara mysa framför tvn och tycka synd om mig själv!

Jag har sagt det för men säger det igen, jag har världens bästa vänner, men en speciell bästa vän här!
"You make my day"

http://www.youtube.com/watch?v=p94_b0dCCEI

Kommentera

Publiceras ej