Fotboll

0kommentarer

Nu har den första snön kommit, dock inga överdrivna massor så man kan rulla snöbollar och kasta på någon, men iallafall så pass mycket att min cykel fick vila idag. Imorse (klockan var väl strax efter tio) begav jag mig ut för att köpa compeed för att kurera mina små fotjävlar. Sen ner på Droskan för att käka, dock gjorde jag ett mycket grovt felval av mat, ät aldrig levergryta! Det smakar baj.....

Mätt och belåten efter att ha bytt mat till kotlett istället insåg jag att jag inte visste vilken buss som gick till Iksu så det var bara att börja gå. Efter mer än halva vägen fick jag skjuts av Jonatan, mitt kläd val var inte vintrigt, leggins, korta strumpor med tygskor. Fy My!

Fotbollen torskade vi iallafall, både mot 2:orna och 3:orna, surt! Men bara för att 3:orna hade med världens damp kille. Sen blev ett av mina skavsår bara värre såklart, jäv....skit!

Nu har jag precis kommit hem från Sandra där det bjöds på Idol och skitsnack! Plus att vi åt tårta och chips, mumsa!

Ha de!

Kommentera

Publiceras ej