Ett liten avbrott

1kommentarer

Ja jag har haft ett litet avbrott i mitt skivande i bloggen, tydligen har vissa märkt det med :P

Jag kan börja med att säga att jag lever och att jag verkligen trivs här. Det känns som jag har skapat mig ett liv här som jag verkligen trivs med. Människor som är runtomkring mig gör att jag kan vara den jag alltid varit, om det nu är positivt ;)

De senaste veckorna har varit ganska intensiva med mycket plugg och grupparbeten och på fredag har vi första tentan :S Jag är verkligen skit nervös inför den, har jag verkligen lärt mig allt? Hinner jag läsa igenom allt? Kan jag ta en ev omtenta? Många frågor som pendlar i mitt lilla huvud. 

Jag saknar mina vänner hemma och min farmor. Sen blir det ju inte bättre av att Helena sticker iväg till Australien om mindre än två veckor, hur ska jag klara mig utan henne i 9 månader? Deppande!

Träningen går bra även fast det känns som jag inte går framåt något, igår var jag nästan påväg att få åka till Uppsala idag på Elitserie match, även fast det vart att jag inte åkte så känndes det roligt att få vara reserv. Men skulle jag verkligen kunna klara den press som uppstår, jag blir ju nervös som en gris, jämt!

-Breathe med Anna Nolick- Lyssna och njut!

Näe nu ska jag läsa och sova och ladda inför morgondagen som ryms med PLUGG, redovisning av Badminton uppgiften och sen träna!

Pösss

1 kommentarer

Fia

09 Oct 2008 20:04

Tack my! Härligt!

Nu är ja nöjd ;)

Kommentera

Publiceras ej