En händelserik vecka

0kommentarer

Ja den föregående veckan var verkligen händelserik. Dels hann jag med mycket men det känndes också som jag var ledig en del. Men veckan hade verkligen sina dalar, bröt av cykelnyckeln i låset och var på väg att kasta den i dammen, men sen fyllde jag ju faktiskt år också. 19 hela år är jag nu, fast inte för att jag ser mig som speciellt mycket äldre, inte till sättet ;)
Soorai och Jange kom över på fika, vi åt tills vi inte orkade nå mer. Den klassiska frasen från Jange:

-Blir ni aldrig mätt?

Haha, svaret blir nog att det blir vi inte, iallafall inte jag.

På fredagen åkte jag lokalbuss i Umeå helt själv för första gången = STORT! Och jag kom till och med fram dit jag skulle. Vem vet vart Preem på Västerslätt ligger? Varför inte mötas på stadion......
Men iallafall var det därifrån vi skulle åka med minibussen mot Enånger, alltså hem! Men inte för att min vistelse vart så mycket hemma, tillbringade hela helgen genom att vara på hallen och fixa och trixa.

Kom hem till Umeå  går eftermiddag och insåg att jag tjänat in en hel timme på att man fått ställa tillbaka klockan en timme. Kvällen spenderades med Soorai, vi såg Mean girls, Jalla Jalla och käkade tårta. MUMS!

Nu blire träning och plugg ikväll inför morgondagens hel dag på IKSU med lektioner och allt.

Ha De!

Kommentera

Publiceras ej