Working 9-5

1kommentarer

Nae nu tog jag i, men sanningen var att vi hade utlagd studie tid mellan 08-17. Kommer inte ens ihåg jag sist hade ett sådant schema inom skolans värld och när jag väl hade de funderade jag starkt på att skippa hela skolan. Mina tider på gymnasiet var att vi gick högst tre timmar på en dag, vi hade så sjukt mycket håltimmar. Men sen hängde vi runt på skolan ändå till ingen nytta alls.

Nu borde jag verkligen göra saker, alltså typ packa, äta och så....men de är ju OTH på Tv de går inte ihop...

Men iallafall gick vi "bara" mellan 08-15.30 :P Skönt att slippa gå ända till 17!

Pussis

1 kommentarer

Kicki

28 Nov 2008 22:19

Hej!!

det där låter skräckslaget, usch vill inte plugga. Svaret på din fråga där på min blogg:D jag tror vi är tillsammans, har inte tagit upp det precis, hoppas på det bästa. hur är det själv? puss

Kommentera

Publiceras ej