Utkast: Usch de ...

0kommentarer

Usch de är så otrologt tråkigt att öppna brevlådan och inse "Nähe, ingen post idag heller". Jag älskar att få post (så nu vet alla de då kan ni skicka brev till mig), när jag väl får post är sånt tråkigt som räkningar, vem vill ha de liksom?
Så denna dag vill jag hylla: Att få post
                                       dissa: Att få räkningar

Var iallafall på seminarium imorse, om feminister. Och som allti säger jag inte det jag sitter och tänker på där i 2 timmar. Jag är nog för feg att säga det jag egenltigen tycker och tänker, en riktig fegis är vad jag är!
Var sedan runt med Jange på massa olika ärenden, tvätta bilen, köpa mössa....

Vi (laget) vann den andra hemma Elitserie matchen idag med 7-1, det var ruskigt roligt! Satt där på läktaren och var så nervös. Fick även tanken att en vacker dag kanske till och med jag är ute och spelar och inte bara sitter och kikar på, stort!
Igår efter först mitt gympass hade jag badmintonträning beslöt mig samtidigt för att passa på att träna på träningen efter, något som visade sig genom att jag hade världens värsta träningsvärk! Låren är som två onda feta köttbitar, uscha! Och till råga på de så var såklart hissen trasig....plus att jag har tappat bort nycklarna till cykel låste,

Kommentera

Publiceras ej