sova

0kommentarer

Jag hade tänkt lägga mig tidigt men inte vart så inte. Men allt som jag tänker blir inte som jag vill ändå så jag kan ju lika gärna lägga ner att tänka. Vad hjälper det egentligen att göra de när inget går som man vill ändå....

Men varför ska jag skriva ett deppigt inlägg egentligen? Jag har ju allt jag behöver, jag har världens bästa familj, jag har vänner som betyder allt och som bryr sig om mig, jag går i världens bästa klass, jag har mat varje dag och till sist får jag göra det jag tycker är bland det roligast som finns nämligen spela Badminton.

Men ibland tycker jag faktiskt man får klaga på ett liv som ur mångas synvinklar kan ses som perfekt, alla har sådana dagar när de vill ha mer än vad de redan har.



Är det så svårt att se mig och säga vad du tycker och tänker?

Aja, sov time snart! :)

Pussis

Kommentera

Publiceras ej