Söndag

1kommentarer

Oj vad Mysis har vart duktig idag, jag har städat mitt rum, tvättat, pluggat och lagat mat. Men vad ska man egentligen annars göra på söndagar?
Söndagar är en sån där dag då man bara ska mysa under täcket och dricka te med honung, man ska inte behöva lämna sängen på heela dagen lång. Önskedröm kanske? Nyp dig i armen, eller kanske ska du låta Jange göra det så du får ett blåmärke som sitter i en vecka...skulle inte tro de va..

Sitter och funderar på hur det kommer att bli de närmaste helgerna, ska jag åka hem för EIK-skivan eller inte, det kommer bli några resor ändå den här månaden, först till sthlm och sedan Halmstad. 
Läs inte detta som om att jag inte vill åka hem på EIK-skivan, jag vill hem och träffa alla igen, laget, titti och farmor och farfar. Guud, vad ja tycker om min farmor, hon är den bästa!♥


♥Natti  

1 kommentarer

Fia

05 Nov 2008 17:10

Klart du ska hem till EIK skivan!! Palla dig hem från umeee

Kommentera

Publiceras ej