Ny dag nya möjligheter?

0kommentarer

Har man skapat sig ett beroende om man får dåligt samvete om man inte tränar minst 2 ggr per dag? I såfall har jag skaffat mig ett sådant beroende, mina dagar planeras efter träning och plugg. Just nu måste jag lägga mycket fokus på plugget eftersom vi har tenta på Måndag, jag måste klara den! Känslan efter jag klarat den andra var så otroligt skön, man känner sig så bra och duktig.
Håller nu på att mala mig igenom all kurslitterartur och det är inte det lättaste kan jag lova, för universitet är inte som gymnasiet där man får en mall på exakt det du ska kunna, här måste du läsa allt och hoppas på att du läst tillräckligt mycket.
Och som vanligt när jag pluggar blir jag så trött att mina ögon verkligen inte vill vara öppna, varje gång, sjukt irriterande!

Näe, oj, snart äre träning igen, andra gången för idag....love it!

Pösshej

Kommentera

Publiceras ej