Knäckebrö mackor

0kommentarer

Tycker inte det behövs något "d" i "knäckebröd" man uttalar det ju ändå som "bröö". Anledningen till att jag kom och tänka på det var för att jag nyss proppade i mig två stycken. Gott vare men samtidigt ett tecken på att mysan kanske borde gå de där 100 m till ICA och handla, lat? Aa men visst!

Kan för övrigt komma med den glada nyheten att jag har sån träningsvärk att mina ben nästan inte vill bära mig. Och det sista de vela idag var tydligen att kånka runt mig på en badmintonplan idag. Det börjar annars bli frustreande att inte få till den där bra träningsmatchen, jag tränar och tränar men hittar inte det där flytet igen. Känslan av flytet hoppas jag få med mig tills tävlingen nästa helg. Flyget går 06.25 från Umeå, snacka om att jag inte kommer vara vaken eller på bra humör på flyget.
Jag är ingen morgon människa längre, lite synd tycker jag. Men förra hade jag mer strikta linjer på när jag skulle upp och går man upp kl. 04.45 för att ta bussen 05.00 och åka och träna då kanske man inte är speciellt frisk heller?! Men jag saknar morgonträningarna lite, det var skönt att köra på i en timme sen duscha och åka iväg till skolan och käka så mycket frukost man palla, gott värre!

Imorn momenavslutning, lunch, bodybalance, ev fest eller idolkik hos sandra....?


Natti

Kommentera

Publiceras ej