Helgen

0kommentarer

Vad jag har hunnit med mycket denna helg, eller rättare sagt det har vart en skön helg utan plugg. Har inte lagt en endaste liten tanke på nått som har med plugg eller skolan att göra.

Fredagen bestod av träning/sporta x3. Först gymma, sen beach volley och till sist bodybalance. Det innebär att jag tillbringade större delen av dagen på Iksu, men det är ju tur att man tränar och inte bara slappar. Vart sedan att åka hem göra sig i ordning innan det bar iväg på fest. I böran ville jag inge annat än att åka hem till min *host* mjuka säng och sova. Vart sedan lite mer taggad efter jag fått i mig lte att dricka. Vart väl en hyffsad kväll iallafall.

Lördag förmiddag var det bara att ta sig upp och fara till hallen och agera tränare. Jag trivs verkligen som tränare även fast det ibland kan vara svårt. Det är svårt när det är så många och de ligger på olika nivåer. Men träningarna gick bra iallafall och jag var hyffsat nöjd. Sen var det i princip bara att åka hem och göra sig klar för att åka och få min första julklapp för i år. Det var gratis indonesisk buffé, riktikt gott och det var trevligt folk som vi åt med. Efter all mat och frukter vi proppa i oss drog vi vidare för att speal biljard, något som inte är min grej. Jag och Jange förlorade mot Abbe och Mathilda, men som tur var det inte jag som skjöt ner nr 8 alla tre gånger vi förlorade :P men vi vann en omgång iallfall.
Vi skippa bion och for till mig och gjorde fruksallad och kika på film istället, trevligt värre.

Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon, dock sov jag inte längre än till elva. Jag som brukar kunna sova hela dagarna, men har kanske gått o blivit gammal :P
Iväg på hallen, vidare på innebandy, hem i 5 min, vidare på iksu för bubbel, strömpilen och handla och till sist hem till mig. Men vart tog middagen vägen där kan man ju undra, den åts nu kl 23 bestående av mackor och lite gröt. Skärpning!

Imorn skola med start på ny kurs..kan bli spännande.... 

Kommentera

Publiceras ej