Helgen

0kommentarer

Utanför fönstret är det alldeles vitt men dock inte utav snö utan av en tjock dimma och ett regntäcke som inte vill lämna Umeå. Tråkigt att jag hatar sånt här väder men det är ju egentligen bara bra om det är sånt väder när man slipper vara ute, det är ju meningen att jag ska sitta inne och plugga nu. Men efter matchen + träningen idag passade jag och jange på att bubbla och basta, så ruggigt skönt!

I helgen hade jag min första tävling (serien), jag spelade 4 matcher igår och två matcher idag. Nu vill jag inte få detta att låta som skryt men det var verkligen inge motstånd alls. Jag kände mig stark och snabb, tråkigt att man inte får testa och göra för fullt då. För man får ju verkligen inte det när man vinner med 21-3, 21-4. Men det gick ganska bra för laget också, vi vann två och spelade en oavgjord. Jag trivs jätte bra med alla jag spelar med, men jag saknar samtidigt mina gamla medspelare. Jag saknar även mina och linnis brottningsmatcher på träningara, så barnsligt men ack så kul!

Var även på Annelies (Janges mamma) 50 års kalas igår, det var mycket folk och man kände sig lite utanför, men som tur var jange, mea och jacke där, trevliga prickar. Vi åkte vidare på två fester, kännde dock att jag inte var världens pratgladaste människa, men jag hade faktiskt vart 7 timmar på stadion och det blir man riktigt seg av. Kvällen slutade med att käka chokladbollarna som jag och Sorre bakade i fre, smaskigt!

see yaaa

 

Kommentera

Publiceras ej