Från att vara ett barn till att leka de

0kommentarer

Idag har jag lekt barn, kan låta knepigt men så är det iallfall. Vi hade metodik om barns motoriska utveckling och fin en del teoretiskt och en praktiskt. Den praktiska delen var att vi skulle hoppa, springa, gå, krypa, åla med mera. Vi gjorde olika övningar hade kunnat kännas lite barnsligt men är man ett barn som jag då var det bara kul.

Var sedan ner på stan och hämtade mat och tillbaka igen. På gymmet gick jag runt för att leta en instruktör men hittade aldrig nån, eller ja hittade en när jag skulle därifrån men men. Gymmade lite ben och gick sedan 55 min på rullbandet kanske inte världens roligast träning men jag hade velat haft ett hopprep (de vardärför jag letade gymintsruktören).
De vart bara att fara hem laga mat och sedan iväg för badminton träning, känndes inte som den gav så mycket men jag fick tillbaka mina racketar så nu är det bara att spela in dom innan helgen.

Som Hanna sa till mig när vi pratade sist, vad har man med sig på tävlingar? Det var ju så längesedan vi tävlade att man nästan har glömt bort vad det är man har med sig. Men kul ska det bli att fara iväg, känna lukten och höra ljudet i en badmintonhall, de är riktiga grejer de!

Natti

Kommentera

Publiceras ej