Ännu en dag

0kommentarer

Att få ha sovmorgon är något väldigt ovanligt för mig nu på sistonde, så imorse tog jag ut en liten sovmorgon. Förr kallade jag sovmorgon att sova bort hela dagen men för tillfället är sovmorgon att sova till kl halv nio.
Efter frukost tog jag bussen till Iksu för att gymma lite, idag vart det mage och rygg. Kännde även att en del av min träningsvärk sitter kvar så jag körde inge armar och ben.

Som vanligt vart det lunch med Jange, hans kompis var också med (har börjat komma in i hans mattekrets av vänner) vet inte om de är illa kanske, hehe..Nädå jag gillar de!
På eftermiddagen hade jag en av de tråkigaste föreläsningar jag någonsin vart på och det var "häxan" som Jonatan och Johan kallar henne som höll i den. Hon skulle lätt kunna skrämma livet ur vilken unge (jonatan vart rädd idag) som helst.
Men jag glömde ju säga att jag klarade tentan! Så härligt att få veta eftersom jag var riktigt nervös innnan när alla kom med stora leeden på läpparna eftersom de klarat sig. När det gäller tentor är det huvudsaken att man får G och inte U och jag är verkligen jätte nöjd med de. Jag siktar på att klara av kurserna det är det ändå som betyder nått men visst är det roligt att ibland få ett VG isället och idag fick jag ETT poäng ifrån, ett fjuttigt litet poäng. Men men de kommer väl förhoppningsvis i en annna kurs :)

Ikväll skippar jag träningen för att vila, det har blivit lite mycket träning på sistonde. Jag har svårt att jämföra vad mycket träning är men det är helt klart mer än jag någonsin tränat förrut. Så ikväll är tanken att jag ska packa och plocka ihop alla saker som ligger utspritt på golvet men de ända jag gjort är att jag har tvättat en tröja jag ska ha i helgen.

Naae vi hörs!

Badminton för nästan ett år sedan...de var tider de!

Kommentera

Publiceras ej