24 november

2kommentarer

Och det betyder att det är precis en månad kvar till julafton. Men det innbär också att jag har sjukt mycket att läsa/plugga innan dess. December månad kommer bli en tuff månad! Jag tror jag har något inplannerat varje helg fram til jul:
  
◊Till helgen Halmstad för tävling
◊Nästa helg sittning med IVP, tema för kvällen är 80-90-tal
◊Helgen efter de är det serien och mys med gänget
◊Helgen innan jul blir det att fara hem för att jobba den 22 och 23.

Mellan där ska jag hinna med skolan och allt annat (träna).

Men just nu är det som ett vinterland här, jag önskar att jag hade mina skoterstövlar här så jag skulle kunna leka i snön. Hade ett väldigt bra läge för årets första snöpulning(de heter väl så) i dag men jag var för ovanlighetskull snäll och gjorde de inte, något jag ångrar så här i efterhand.
Jag blev så glad av att det var tösnö idag att jag gick med mitt larviga leende och log.

Även att jag verkligen måste börja ladda för helgen tävling som består av tufft motstånd. Det ska bli intressant att tävla för första gången (på riktigt).

nee nu blire mat innna träningen :)

2 kommentarer

Anonym

24 Nov 2008 17:39

det var amandas engeslska tjej som sov i stan inte amanda :P

Fia

24 Nov 2008 22:30

hon stanna hos igen mindre än erik högberg. :P Hon sov sin första natt i sverige hos en främmande kille. ;) Glas klart nu?

Kommentera

Publiceras ej