Uppdatering av kvällen

0kommentarer

Att vädret kan förändras så sjukt snabbt kan jag med min lilla hjärna inte förstå. I helgen var det så varmt att jag kunde gå runt i shorts och linne och idag hade jag mössa och vantar men frös ändå. Var i allafall och kikade på när Maja spelade match, den vann de med 4-2.

Efter mitt lilla försöka att komma bort lite hemifrån passade ja även på att åka till Hanna (hon bor 100 meter från mitt hus) och umgick med henne ett litet tag. Hon skulle ha prov i Religion imorn, skönt att jag redan är klar med den kursen!

Konstigt att jag alltid på något sätt hamnar framför den här dumburken på kvällarna. Fast jag egentligen är trött  så utmanar jag mig själv och sätter mig här. Får ta och blie en ändring på det snart...... :)

Sov sött!

Kommentera

Publiceras ej